kurtköy escort
Home / Şişli Escort / Şişli Escort Elif Travesti İle Grup sex

Şişli Escort Elif Travesti İle Grup sex

 

Şişlide Escort Bayan ve Travesti İle Grup SeX

Şişlide yaptığımız söyleşilerle ve röpörtajlarla adımızı bir çok insanın ağzından duyacaksınız demiştik ve buna devam edeceğimizden hiç şüphemiz olmasın çünkü biz bilgilendirmek için açılmış olan bir siteyiz. İnsanlara faydalı şeyler paylaşmaktan keyif alırız ve umarım faydalı oluyoruzdur. Bu gün sizlere hikayesini dinlediğimde benimde şaşırdığım Şişlide Escort olarak çalışan bayan Elif ve yine Bir diğer travesti escort olan Simgenin hikayesini sizlere aktarıcağız bu konu tamamen gerçek bir olaydır. Çünkü ben gözlerimle gördüm yazışmalarını neyse sizi daha fazla yormadan ben olaya gireyimBu iki arkadaş Şişli Bomonti’de beraber yaşıyorlarmış 1 yıldır. Oysaki normalde bir travesti ve bayan anlamaşamaz genelde ama bu ikisi çok iyi arkadaş olmuşlar zamanla nasıl tanışdıklarına gelince aşağdan devam edicem ufak başlıklar halinde
Grup Sex Partisinden Ev Arkadaşlığına Evet başlığı yanlış okumadınız Elif ve Simge Şişli Nişantaşın’da yaşarken bir grup sex partisinde tanışıyorlar. İlk etapta bende şaşırdım yani bir bayan escort ve travesti nasıl olurda aynı grubun içinde olur diye olayın sonrası daha farklıdır.Bunların müşteri diye hitap ettikleri birisi Elif ve Simgeyi ayrı ayrı arayıp randevu almak ister talebinde ise eşiyle ve kendisine eşlik etmesiymiş tabi 4. Kişiden haberleri yok ikisininde normal istedikleri fiyatın biraz üzerinde talep etmişler çünkü grup sex ihtiyaçtan öte bir fantazidir. Bunlar ertesi gün çiftin evine giderler 15-20 dakika arayla orda olurlar. Biris belliydi eşi ama diğer 2 si ne yapıyordu birisini anladıkta 2. Kişiye ne gerek vardı Meğersem adam İbneymiş Travestiyi hem kendisi için hem karısı için çağırmış Escort’uda hem travesti hem kendisi için çağırmış nasıl bir grup sextir bu amk dedim bende sizin gibi :))Çok karışık bir grup olmuş ama anladığım kadarıyla Travesti adamın karısını Adamda escort bayanı becermiş ve değişerek bir çok şey yapmışlar tabi bu iş içinde extra ücret olmazsa olmaz yani o geceden sonra bunlar irtibata kalıyor felan derken bunlar aynı eve çıkıp beraber yaşayıp hem dost hem yoldaş hemde masrafları azaltmış olucaklardı. Bu grup sex seven 2 escort Artık sitelere verdikleri ilanlarına Travesti ve Bayan escort her türlü gruba açığız gibi açıklamalar yazıp dikatleri üzerlerine çekmek istemişler sonuçta daha önce yapmışlar ve 2 katı para kazanmışlar neden bu işe devam etmesinlerki mantıklı bir şey yani bunlar artık tek görüşmeleri bırakmışlar Çift olarak gruplara katılıyorlarmış bu fantazide farklı bişe yani hem travesti hem kadınla olmak değişik bir tecrübe olur galiba ee zaten insanlarında istediği bu değilmi yani farklılık. Özellikle Şişlide escortluk yapıyorsanız grup sex tekliflerine açık olmanız gerekir hata bir çok fantaziye ve saçmalığada hazır olmanız gerektiğini Bu 2 güzel insanla yaptığımız röpörtajda anlamış olduk yani her şey uzaktan bakıldığı gibi değilmiş arkadaşlar.Bu grup sex partilerinden bu ikiliye sık sık davet geliyormuş bir çoğu futbolcu,iş adamları yada Arap turistlerden oluyormuş. Size kimlerle yattığımızı anlatsak Türkiye yerinden oynar diyen bu ikili acaba hangi ünlülerle grup sex yaptılar? Şimdi sizler durumu abartığımı sanıcaksız ama gercekten abartmıyorum çünkü şimdi size vereceğim örneği sizde araştırabilirsiniz RONALDO 3 Escort Travesti ile grup sex yaptıktan sonra bu trans kızlar ünlü futbolcudan kişi başı 15 bin dolar istemişler bunu kabul edicek yada dünya basınında rezil olucaktı ulan ama bu Futbol yıldızı kabul etmemiş ve çıkan tartışmalar sonucu travestilerden birisi bunun videosunu çekip 2 travesti arkadaşımla Ronaldo ile sex yaptım diyip paylaşmış. Brezilya ve dünya gündemine bomba gibi düşen bu haber Ünlü futbolcuyuda bitirme noktasına getirmiştir.
Ronaldo kim diye sormayın heleki beyler siz ronaldoyu tanımıyorsanız gidin ölün. Ama bayanlar için yinede yazayım arkadaşlar Ronaldo dünya futbol tarihinin en iyi golcüsüdür uzun zamanlar oynayarak çok felaket paralar kazanmıştır ama bu adam uçkuru yüzünden dünyada en üst düzeyde olan kariyerini 15 bin dolar için hiçe saymıştır ki bu adamın 150 milyon doları vardır en az ya onuda geç arkadaş senin ne işin var 3 kişiyle Ulan 1 tane neyine yetmiyor senin hak etmiş yani İnsanlar bir tane bulamıyorken sen 3 tanesiyle nasıl bir fantazi kurdu n anlam veremedim Ronaldo kardeş:)Yani her kesin fantazisi olabilir ama yani olan var bulamayan var sekste olsa biraz tasaruf ediniz yahu :)))Bir gün belki bizede nasip olur bir grup seks partisi ne diyelim başka ?

About admin

Check Also

Eve Gelen Kağıthane Ecort Kızlar

Eve Gelen Kağıthane Ecort Kızlar

 Ben Tüm erkeklerin düşlerinde benim gibi sınırları sevmeyen güzel İki Kağıthane escort kızlar İstiyecegini biliyorum …

One comment

  1. Şişlinim en tatlı bayanı geçirdiğimiz dakikalar için teşekkür ederim

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

paykwik penapay penapay